کفش هایکینگ ضد آب زنانه مرل کد 24648

مشخصات محصول

  • اورجینال
  • زنانه
  • سری هایکینگ
  • رویه چرم روغنی ضد آب
  • قسمت های توری با فیت شدن؛پا را بسیار محکم میگیرند.
  • قسمت های برآمده کفه برای ثبات و پایداری بیشتر
  • دارای خطوط تنفسی پا و همچنین تکنولوژی M select Fresh  برای خروج بوی نامطبوع
  • کفه سری Unifly که باعث می شود قدم های شما محکم تر،سریع تر و طولانی تر گردد
  • کفه ویبرام

مشخصات بیشتر در پایین صفحه

  • 41
  • 36
  • 39

4,300,000 ریال

موجود

3 قلم

واحد پشیبانی 09370781114 یا 0613-4425088

سایر مشخصات

داستان مِرِل کاملا مشخص است. این کمپانی با گذشت بیش از 26 سال از شروع کارش در کوههای سرسبز ورمانت آمریکا، محصولاتش را با کیفیتی بالا طراحی و تولید میکند. بوتها وکفشهای مرل، تصویر یک زندگی فعال را به ذهن منتقل میکنند.

در سال 1981 دو نفر از مدیران کمپانی Rossignol (تولید کننده لوازم اسکی) به نام های کلارک مِیتیس و جان شوآیتزر تصمیم گرفتند تا یک کفش ساز جدید پیدا کنند. این دو تصمیم گرفتند تا با رندی مرل، فردی که به خاطر ساختن بوت های سفارشی 500 دلاریِ با کیفیتی بسیار بالا تحسین می شد، به ارتش بپیوندند. میتیس کار را برای طراحی بوت های با عملکر بالا و ارزانتر که در سال 1982 ارتقا پیدا کردند را فراهم کرد.

در سال 1987 مرل توسط کمپانی فنلاندی کارهو خریداری شد و با کم شدن قیمت فروش به خرده فروشی ها و بالا بردن حجم فروش، تولید محصولات مرل به قاره ی آسیا منتقل شد و مقدار فروش به 4 میلیون دلار رسید. رقم فروش محصولات مرل هر سال بالا می رفت به طوریکه تنها بعد از 4 سال و در سال 1992، این مقدار به 20 میلیون دلار رسید.

در سال 1997 کارهو، مرل را به یکی از غول های صنعت کفش – کمپانی Wolverine Word Wide فروخت. برندی که در سال 1883 به وجود آمد و امروزه کمپانی های Saucony-Merrel-Keds Cat  و… را در اختیار دارد.

Wolverine مفهومی جدید برای کفش های سبکتر در خط تولید مرل ایجاد کرد که با طراحی کفش های دویدنِ تریل که Jungle Runner نامیده شدند شروع شد. این تغییر تنها یک موفقیت تبلیغاتی نبود، بلکه ایده ای بود که توسط کلارک میتیس به وجود آمد که منجر به تولید کفش هایی با زیره های بسیار مستحکم و ساخته شده از چرم جیر بسیار نرم و مقاوم Pigskin شد. این ایده ی میتیس با معرفی کفشی به نام Jungle Moc به نقطه ای رسید که تا پایان سال 2002، 3.5 میلیون جفت از این کفش به فروش رسید.
درموازات با تغییر خواسته های افراد طبیعت گرد و گردشگر، سیاستهای مرل نیز به منظور تطابق کامل با این خواسته ها تغییر پیدا کرده اند. در طول زمان، مفهوم “طبیعت گردی” تا جایی گسترش یافت که تمام فعالیت ها و محیط ها را، هم طبیعتِ خشک و هم طبیعت شهری را دربرگرفت و همواره این برند به گونه ای عمل کرده است تا با این تحولات همگام باشد.

این کفش که به مدل All Out Women Blaze معروف است از سری کفش های هایکینگ مرل می باشد..کفش های هایکینگ کفش های مخصوص بیابانگردی،کوهپیمایی و پیاده روی های تخصصی می باشد.این کفش کاملا ضد آب می باشد.دارای کفه انعطاف پذیر و محکم می باشد که باعث افزایش سرعت و طولانی تر شدن قدم های شما میگردد. این کفش بر روی پا کاملا فیت و محکم می شود و شما مانند یک آهوی تیزپا می توانید قدم برداری و بدوید.