کفش مردانه مرل کد 39999
سری جدید و با کفه تخصصی ویبرام
نرم و با راحتی باور نکردنی
از مزیت های این
- کفه از سری منحصر به فرد و خاص که راحتی فوقالعاده ای دارد
- مهندسی ساز شده کفه . مخصوص افرادی که به راحتی اهمیت بیشتری میدهند
- بسیار خنک
- کفه ویبرام که تحت هیچ شرایطی کارایی خود را از دست نمیدهد
و.........
- برای انتخاب دقیق تر سایز،به سایز کفش های مارک قبلی خود توجه کنید و طبق آن،سایز کفش جدید را انتخاب نمایید.(منظور از کفش مارک کفش های برند خارجی هستند زیرا کفش های ایرانی از استاندارد خاصی پیروی نمیکنند)
در آخر به راحتی میتوانید طبق این راهنما سایز خود را انتخاب نمایید.70 درصد مشتریان با توجه به این راهنما سایز درست را خریداری مینمایند.
- در صورتی که کفش خریداری شده با سایز پایتان متناسب نبود تعویض و مرجوعی کالا مشکلی ندارد.
مشخصات محصول
داستان مِرِل کاملا مشخص است. این کمپانی با گذشت بیش از 26 سال از شروع کارش در کوههای سرسبز ورمانت آمریکا، محصولاتش را با کیفیتی بالا طراحی و تولید میکند. بوتها وکفشهای مرل، تصویر یک زندگی فعال را به ذهن منتقل میکنند.
در سال 1981 دو نفر از مدیران کمپانی Rossignol (تولید کننده لوازم اسکی) به نام های کلارک مِیتیس و جان شوآیتزر تصمیم گرفتند تا یک کفش ساز جدید پیدا کنند. این دو تصمیم گرفتند تا با رندی مرل، فردی که به خاطر ساختن بوت های سفارشی 500 دلاریِ با کیفیتی بسیار بالا تحسین می شد، به ارتش بپیوندند. میتیس کار را برای طراحی بوت های با عملکر بالا و ارزانتر که در سال 1982 ارتقا پیدا کردند را فراهم کرد.
در سال 1987 مرل توسط کمپانی فنلاندی کارهو خریداری شد و با کم شدن قیمت فروش به خرده فروشی ها و بالا بردن حجم فروش، تولید محصولات مرل به قاره ی آسیا منتقل شد و مقدار فروش به 4 میلیون دلار رسید. رقم فروش محصولات مرل هر سال بالا می رفت به طوریکه تنها بعد از 4 سال و در سال 1992، این مقدار به 20 میلیون دلار رسید.
در سال 1997 کارهو، مرل را به یکی از غول های صنعت کفش – کمپانی Wolverine Word Wide فروخت. برندی که در سال 1883 به وجود آمد و امروزه کمپانی های Saucony-Merrel-Keds Cat و… را در اختیار دارد.
Wolverine مفهومی جدید برای کفش های سبکتر در خط تولید مرل ایجاد کرد که با طراحی کفش های دویدنِ تریل که Jungle Runner نامیده شدند شروع شد. این تغییر تنها یک موفقیت تبلیغاتی نبود، بلکه ایده ای بود که توسط کلارک میتیس به وجود آمد که منجر به تولید کفش هایی با زیره های بسیار مستحکم و ساخته شده از چرم جیر بسیار نرم و مقاوم Pigskin شد. این ایده ی میتیس با معرفی کفشی به نام Jungle Moc به نقطه ای رسید که تا پایان سال 2002، 3.5 میلیون جفت از این کفش به فروش رسید.
درموازات با تغییر خواسته های افراد طبیعت گرد و گردشگر، سیاستهای مرل نیز به منظور تطابق کامل با این خواسته ها تغییر پیدا کرده اند. در طول زمان، مفهوم “طبیعت گردی” تا جایی گسترش یافت که تمام فعالیت ها و محیط ها را، هم طبیعتِ خشک و هم طبیعت شهری را دربرگرفت و همواره این برند به گونه ای عمل کرده است تا با این تحولات همگام باشد.
لینک مشاهده محصول در سایت رسمی
مدل
- محصول کشور
- امریکا
- تحت لیسانس
- -----
- ضد آب
- خیر
- قابلیت شست و شو
- بله
- وزن
- متوسط
- جنس رو
- پلی استر
- ضد بو
- بله
- آنتی باکتریال
- بله
- موارد استفاده
- طبیعت گردپیاده روی-دویدن های طولانی
- ایمنی
- خیر
- کفه
- ویبرام-ژله کف برای راحتی پاشنه
- جلوگیری از جذب آب(نانو)
- بله
- امتیاز ایران کاتر از نظر زیبایی(نمره کامل 100)
- 98.5
- امتیاز ایران کاتر از نظر دوام(نمره کامل100)
- 98.5
- گارانتی
- سلامت فیزیکی کالا
سایر ویژگیها
محصول کشور | امریکا |
تحت لیسانس | ----- |
ضد آب | |
قابلیت شست و شو | |
وزن | متوسط |
جنس رو | پلی استر |
ضد بو | |
آنتی باکتریال | |
موارد استفاده | طبیعت گردپیاده روی-دویدن های طولانی |
ایمنی | |
کفه | ویبرام-ژله کف برای راحتی پاشنه |
جلوگیری از جذب آب(نانو) | |
امتیاز ایران کاتر از نظر زیبایی(نمره کامل 100) | 98.5 |
امتیاز ایران کاتر از نظر دوام(نمره کامل100) | 98.5 |
گارانتی | سلامت فیزیکی کالا |
نظرات